15 Nisan 2009 Çarşamba

Bonobo

O kadar çok özlüyorum ki seni, hiçbir şeyle kıyaslanamaz. İçimden taşıyor aşk, özlem, tutku, dokunmak..

Her anımda varsın. Seni düşünmek de güzel.. Öylece dalıp gidiyorum bir şeyler yaparken, kendime geldiğimde bakıyorum ki bizimle ilgili hayaller yine sarmış heryerimi. Yanında olduğum o 4 günü durup durup hafızama kazıyorum. Ben pencereden dışarı bakarak sigara içerken sen yatakta uzanıyorsun. Ben seni düşünüyorum, sen beni.. İçimden diyorum ''İyiki çıkmış karşıma.''

Hiç doyamıyorum sana dokunmaya. Devamlı tenin tenimde olsun, dudaklarının tadı, teninin kokusu hepsi benm olsun. Hangi günü yaşıyoruz bilmeyelim. Her şey akıp giderken kendi düzeninde, biz duralım birbirimize akarak..

Artık geçmiş gelecek sensin, biziz. Hiç yaşamadığım bir şeyi yaşadığımdan biraz şaşkınım. Hani insan kimseye diyemez sanıyordum '' tamam, budur. '' diye.. Emin olamazsın, hep ufak bi tereddüt payı vardır.. Şimdi yok! Artık yok! Bizden eminim.

Bazen 60 sene sonranın hayalini kuruyoruz ya seninle.. Hiç korkmuyorum. Normalde korkutur beni böyle şeyler.. Kasvetli gelir. Beni tonton teyze yapıp kendini bastonu bile olmayan filinta amca olarak hayal ederken uçsuz bucaksız gülümsüyorum.

Kaç sene oldu bu kadar gözlerim parlayarak gülmeyeli. Kendim de farkediyorum.

Tek istediğim Mayıs da bitsin, sevgilim gelsin.. Koalalar gibi sarılarak birbirimize heryeri dolaşalım.

Ne güzel oldu böyle.. Anlamlandı her şey.
2 gün sonra kollarındayken hiç konuşmadan, gözlerine bakıp nefes alıp verişini hissederek sana ne kadar çok aşık olduğumu anlatıcam..
İyiki varsın herşeyim.

2 yorum:

tranquíl dedi ki...

muuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhteşemmm kokuyo bu yazı. mmmmmmmmmm nefis kokuyo. çok samimi. Bonobo'yla ne alakası olduğunu da merak ettim. Nothing Owned, Shadowtricks Bonobo mu bu?

Çilek dedi ki...

Bonobo bi maymun türü :)
Ama senin dediğin Bonobo da güsel severek dinliyoruz

Teşekkür ederim :)