13 Nisan 2009 Pazartesi

Dirty@Beat!

Bu sıralar elektronik müzikten de hoşlanır oldum.. Seneler önce nasıl tanıştığımı ve adını hatırlamadığım bir çocuk bana şöyle demişti;

'' Her metalcinin sonu elektronik müziktir.''

Metalci kavramı.. Hmm dondurmacı gibi indirgenmiş hali sanırım. O zamanlar hadi ordan demiştim ama şimdi kıvama geliyorum sanırım.

Bilenler bilir, Taksimde Yeni Melek Gösteri Merkezinin tam yanında Dirty diye bir mekan var. Her cuma, cumartesi gidip müdavimi olanlar çoğunlukta. O yüzden içeri girip herkesin birbirini tanıdığını görünce davetli olmadığınız bir partiye giriş yaptığını düşünebiliyor insan. Çok uzun sürmüyor bu his çünkü içerisi gerçekten eğlenceli yani eğlenmesini bilen insanlarla dolu. Böyle pas tutmuş kişilerin uğrayamayacağı bi yer. Zaten buranın enerjisine dayanmak herkesin harcı değil.

Son zamanlarda çok fazla adı duyulduğu için hatuna aç olanı, eğleneyim artık diye çıkıp ne yapacağını bilemeyeni de girmeye çalışıyor. Neyseki kapıda güzel bir güvenlik var.

İşte Dirty'nin ilk saatlerinden.. Müziği çok sevdiğimi söyleyemem. Dediğim gibi yavaş yavaş kayıyorum sanrım. Ama içerisi o kadar eğlenceli ki, ayak uydurmamak için hiçbir sebep yok! :)
Dirty'nin en iyi Dj lerinden Ulaş iş başında.. Oynat Uğurcummm :)



0 yorum: