13 Nisan 2009 Pazartesi

Kung Fu Band

Kadıköy Buddha Bar da bir zamanlar her cumartesi sahneye çıkan Kung Fu grubunun en sevdiğim şarkısını buraya koymak istedim. Dinleyip seveni olur belkim.. Şimdilerde albüm hazırlığındalar ama 18 Nisan 2009da yani bu cmtsi tekrar Buddha bardalar. Ben uzaklarda sevgili kucağında olacağımdan gidemeyeceğim ama baya güzel eğlendiriyorlar. Tek kötü yanı Taksim'e alışmış biri olarak sabah 4e kadar onlar söyleyecek biz dans edeceğiz yanılgısına kapılmak. Çünkü Kadıköydeki Zincir ve Vagon dışındaki barlar gece 2de kapatıyor..

O yüzden gece 2ye kadar dans pistinin en önünde dans etmek lazım doya doya! :)

Şarkının adı hala.

Çünkü sen değiştin eski sen değilsin!
Ben de büyümedim ama artık yenildim
Dalımdan savrulup
Bi o yana bi bu yana
Benim kendime dair umudum var hala

diyor. Ben artık ben'li, kendimli cümleler kurmuyor olsam da güzel şarkı..
Ha şarkının tamamı yok abidik gubidik bi yerde kesiliyor.. Özür dilicem ama sanki herkes benm blogumu mu takip ediyor yah.. Bizbize takılıyoruz.



0 yorum: