1 Mart 2009 Pazar

Vasi


Sabah, özlenen güneş havası.
Bir de O'nun hep aynı samimiyet ve içtenlikle bakan gözleri.

Hayatımda tanıdığım en saf insan. Çok çok değerli.
Bilmiyorum bazen olur mu başkalarına da ama biraz psikopatça.. Mesela babamın öldüğünü rüyamda görüp ağlayarak uyandığım çok olmuştur (Not anymore!)
Hatta abartıp rüyamı kontrol edip '' Herkes siyah giyecek ama ben beyaz giymeliyim.'' diye düşündüğüm.

Bazen düşünüyorum işte.. Marmara Üniversitesinin taşlı yollarındayız, simitçinin önünde. Yerde gri conversli esmer bir beden yatıyor. Bakıyorum ki O! Ağlayarak koşuyorum yanına.. Hastanedeyiz şimdi. Diyorlar ki, organ nakli lazım. Alın verin hemen benimkini. Geberirim hiç sorun değil. Biraz kroca da geliyor şimdi kulağa. Ama hakkaten öyle.. Alın verin.

Yıllar geçti. Çok şey paylaşıp yaşadık.. Eski defter aralarından notlarımız çıkıyor..
- Acıktım.
- Ben de..
- Ama benim param yok..
- Nihahaha benim vaarrr.. Şimdi çikolatalı tost yicem üstüne de sigaramı yakıcam
- Ben de gidim de x'ten tekel 2000 alim bari ehehehe

Böyle saçma geyiklerimiz. Sonra çok üzülüp de sana yazmış olduğum '' Günde 3 öğün aldığım haplar gibisin.'' temalı yazılarım.

Şimdi itiraf etmekte zorlansak da.. Aşk bitti. Artık birbirimize aşık değiliz.. Ama sonsuz seviyoruz, güveniyoruz. Asla yarı yolda bırakmayacağımızı biliyoruz.

Bir keresinde eski bir sevgili kişisi telefonda bana bağırmıştı.. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Oturup 2 saat falan ağladıktan sonra, ''O'' bana hiç bağırmamıştı diye ağlamaya başladım bir de üstüne. Hemen msj attığımda anlayıp aradı vs.. Konuştuk, güldürdü beni yine.

Yani en zor anımda hep var. Hiç arkama bakmadan sırtımı yaslayabileceğim biri.

4-5 ay boyunca konuşmasak da sesimizi duyduğumuzda tutuk kalmıyoruz. Kalamayız ki.. Birbirimize karşı en ufak kötü bir şey yapmayacağımızı biliyoruz.
Bencil değiliz!


Hepsi bir yana.. Konuşmalarımızın ilk dakikası Naber gibi bilindik cümlelerle başlasa da kendi içimizde doaçlama bi tiyatro oynuyoruz hiç zorlanmadan. Naberden sonrasında hep kahkahalar var..

Kocaman turuncumsu, kahverengimsi bir köpek.. Tam arkasını dönmüş oturup, sigara yakmaya hazırlanırken benden duyulan Vasi!

En son geyiğimizin anısına.. Nice gülüşlere..

0 yorum: