26 Mart 2009 Perşembe

Geçmiş çok kolay oldu.
Birkaç kalitesiz film izledim.
Biraz şarap doldurdum.
Sigaram hep var, bir küllük dolusu izmarit.

Kafam hiç kocaman olmadı.
Oldu mu yoksa?

Hatırlamıyorum..

Oldu oldu. Debelendim.
Yorganımı çektim kafama kadar.
Durdum.
Ağladım.
Sev istedim.
Git istedim.
Gebermek istedim.
Vazgeçtim.

Kendime döndüm.
Çektim yorganı. Attım.
Koca bir nefes aldım.

Ben nefes alırken boğuldu. Geçmişim boğuldu.

O'nu gördüm.
Renklendi.
Disko topu gibi.
Gökkuşağı gibi.
Şelaleden akan su gibi bazı.
Berrak.

Bir ney sesi kulaklarımda.

Konuşmayı da sevmem.
Sessizlik, beni sana getiren.

Musluk.
Delikler.
Nereye gidiyor bu su.

Farelere..
Dört çizgili ızgaranın altından.

Bazen ben de dönüştüm. Izgara oldum.
Fare oldum.
Pis koktum.

Yosun. Yeşil ve dolanan.
Kaygan.
Bazen ben de oldum.
Yosun.
Takılmak istenmeyen.
'' Ordan geçme.'' denilen.

Siyah. Beyaz. Gri yok.
Mavi. Larcivert. Arası yok.

Ben varım.
Burda.
Sevişmek, karışmak..
İnlemek.
Hızlı hızlı nefes alıp vermekten dudaklarım kuruyana dek.
Dekten dönerken dudakların ıslatana kadar.
Saçlarını tutup terini silerken.
Kendime çekip, omzunu ısırırken.
Ben varım.

Aşk dolu bakarken.
Geçmişimi hatırlamazken.
Silik.
Hepli cümleler kurup hiçlikte birbirimizi bulurken.
Seni severken.
Burdayım.
Varım.
Seninleyim.

Hepsi senin.
Bebeğim!
Seviyorum.
Az kalır.





0 yorum: