19 Mayıs 2009 Salı

Şenlik sunum kafaları


Bu aralar pek bi yoğunum..
Okumaktan da bıktım yahh.. Yüksek lisans yapalım dedik sırf yapacak bir şey olmadığından.
Ödevler, sunumlar, sınavlar..

Neyse şenlikler var! :)

Boğaza karşı içtik biralarımızı dinledik söyledik şarkılarımızı. Yaktık gemileri, çemberin içinde dışında ortasında kaldık, pinhani şarkılarını çalarken rüzgara karşı durup biramızı yudumladık, dumanımızı üfledik. Shantel ve Babazulaya gidemeyip tüm gün evde sunum hazırlasam da ucundan bi yerinden yakaladım şenliği.

Yalnız okul çok cix.. Miller ve Becks ten başka bira satılmıyor. Ben gerçi bi ara içmekten çok yedim galiba.. Aaa çiğköfte war, karpuz çıkmış papaz eriği de vaarr holeeyy diyip saldırdığımızı hatırlıyorum ösgeyle.
Bi ara yengeç dansı yapıyoduk. Mutluluk dansı diyorus gerçi biz..

Ama artık yoruluyorum yahu!

Hmm bi de bugün okulda sunum yaptım. Bayesian Games anlattım. Daha yapmam gereken çok şey var. Bi kere makro ödevi var böyle upuzun bişi.. Sonra ekonometri ödevim var oturup Statada model kurucam. İşte bu arada sınavlara çalışmak lazımm..
Gariptir ama bi rahatlık var üstümde. Millet böyle bi soruyo napıcas ödevleri falan diye.. Amaann diyorum hallederiz. Ne var abi yani sonuçta ne stress yapıcam elbet biticek elbet hazır olacak günü geldiğinde.. Bi şekilde stress yaptığımız her şeyi hallediyoruz hayatta.

Öyle yani.. Nitekim şenlik güzel bir şey. Okuldan okula değişiyor gerçi. Marmaranınki bok gibi oluyo.. Bi de ytü ye giderim sınava felan denk gelmezse sonra da okul biter. Hadi herkes evlerine dağılalımmmm.

0 yorum: