24 Mayıs 2009 Pazar

Fırtına

Şu an bana çok kro gibi gelen bir şarkı dinliyorum. Yok hayır, alo aşkım susma gibi bir şey değil. Hoş gerçi geçen gün evde tüm gün ders çalışırken youtube'tan onu da açıp dinledim. Söyledim de zıbıttım da. Olabilir, insanlık hali. :)
Duygusal baya. Ama kro geldiği için sevmekten korkuyorum. İçten içe seviyorum yani kimseye belli etmeden.

Facebooktan böyle herkes zibilyon tane video gönderiyor ya, onların arasında buldum. Aklıma edeyim nerden açtıysam. Azalan verimler yasası işlesin diye bekliyorum yoksa 68 kez felan dinlerim gibime geliyor.

İçten içe sevmesem buraya da koyardım videosunu.

Stopa kesto sana leo stoyalomin ka tevis
Köyoska li fırtuna kelipayi kelyapi

Seni alırsa fırtına dayanamam yokluğuna

diyor. Sayın özgür çevik bey. Bu çocuk da naptı yah acaba.. güzel işler yapar gibime geliyordu. Yani bu şarkıyı 68 kez dinletebilmesi dışında.

Ayrıca herkes Dr. Oetker'in Sütlü irmik tatlısını denemeli. Çok kolay ki.. Biraz süt tek ihtiyacın. Yanına da maraş usulü fıstıklı dondurma koyunca hayat güzel görünüyor 5 dakikalığına.
Eritmeden yemek lazım. Yoksa benim gibi tabağı yalarsınız.
Kendimi yemek tarifi veren teyzeler gibi hissettim.
Hadi bakalım. Bitti, bu kadar.



0 yorum: