27 Temmuz 2012 Cuma

ne bilim

Melaba,

Ben uzun zamandır yokum. Şu an denetimin ortasındayım.. Esasen çok yoğun çalışıyor olmam lazımdı lakin hızlı, becerikli, çabuk kavrayan, analitik düşünen yapımdan dolayı işlerimi çabucak bitirdim ve ebet itiraf ediyorum sabahtan beri internette fink atıyorum.

Fink atmışken bloguma bir uğrayım soluklanim dedim.

Ebet ben uzun zamandır yokum çünkü anlatacak bir şeyim yok pek.. Ne bilim.. Ne desem ki. Kırmızı saçlıydım artık açık kumral saçlarım var. Doğallık en güzeli diye düşünüyorum.

Ablam evlendi ve Ankara'ya taşındı. Hep o istediğim evde tek yaşama hayalim gerçekleşti. Tüm faturaları kredi kartımda otomatik ödemeye aldım, çok koydu bu bana. Neyseki mevsimlerden yaz, dolmuşun deri koltuğuna oturduğumda götümden terler akıyor ve ben dişi bir İsmail Türüt oluyorum. Kalorifer yok, doğalgaz yok. Su var.. Ondan bişi olmaz. Gelsin en fazla 50 TL.. O koymaz da kışın napcam hacı ben ya, 250 TL doğalgaz mı ödenir.

Evde tek yaşamak güselmiş çünkü donla dolaşabiliyorsun. Ama hırsız fobim var benim. Bunun latince bi adı var ama yazsam sen de anlamıcan ben de anlamıcam. Hırsız fobisi çok açık. Şimdi ramadan sahur falan oluyor hırsızlar evlere girmez diye rahat uyuyorum ama bu ay bitince yine her gece yatmadan hırsızları düşünmeye devam edicem.

Şu sıralar internette aşk mı para mı geyikleri dolanıyor. Para diyorum. Çünkü ay sonu. Ay başında gel aşk derim. Ay başından 1 hafta sonra gel, para derim.

Bu şarkıyı da çok seviyorum. Ne bilimmmm ne bilimmm çıkıçıkııııçıkıçıkı


0 yorum: