31 Mayıs 2010 Pazartesi

30'a 5 kala

Bugün küçük bi kız çocuğu gibi evin içinde zıp zıp zıplıyorum. Eteğimin uçlarından tutup dönüyorum. 30'a 5 kala ben hala 5 yaşındayım. Sevgili mis gibi kokan mavili, morlu, yeşilli, beyazlı kır çiçekleriyle geliyor yanıma.. Ayvalık tostumuzu yiyip portakal suyumuzu içiyoruz. Haftaya Deloitte'a gidip imza atıcam kesin olarak Junior oldum oh la la.. Yeni yaşıma vergi denetmeni olarak giriyorum. Ne eğlenceli! hahaha halbuki ben ortaokuldan beri haber spikeri olmak isterdim.

Oto yıkamaya gidip asmaların altında rakımızı içip kutlıcas doğum günümü. Hafif sarhoş eve dönerken o an mutlu olduğum için içimden sessizce teşekkür edicem herkese..

Sanırım 60 yaşıma da gelsem doğum günü kutlamak isticem ben. Pasta, mum, dilek.

Mutlu olsun doğum günüm, yeni yaşım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

herseye sevindim ama deloitte'e biraz üzüldüm, yoğunluktan buraları boş bırakacağını tahmin ediyorum.. başarılar yine de:)

Çilek dedi ki...

Yah ben işe girdim diye sevinirken.. :) Benim departmanım biraz daha rahat tabi yine overtime olacak ama boşlamam buraları :) Teşekkürler.. :)